[ Pobierz całość w formacie PDF ]

Warp i Exit nie działają, więc by wrócić do Invicible musisz przejść cały labirynt.
Po dotarciu do drzwi, czeka cię jeszcze przejście przez mały pokój, w którym jest wyjście na
mapę świata. Znajdziesz się za murem przed kryształową wieżą  Sylx Tower. Wejdz do
środka.
W centrum znajduje się komnata, w środku której są chronione polem drzwi, wykonane z
kryształu  na ten pokój przyjdzie za chwilę czas. Najpierw zajmij się kuframi, które widzisz
po bokach. Ze środka hali idą dwa chodniki  jeden w lewo, drugi w prawo  i za ich pomocą
dotrzesz do wspomnianych skrytek. W ich sąsiedztwie, za ścianami masz kolejne skrzynie, do
których uzyskasz dostęp przez dziury znajdujące się w murze  szukaj fioletowych plamek.
Chadzając tutejszymi korytarzami natkniesz się między innymi na wrogów przywołujących
klony czarodzieja Dorga, dlatego zachowaj ostrożność. Z drugiej strony, starcia tutaj dają
równie dobre ilości doświadczenia, jak na przykład w Leżu Bahamuta, będącym jednym z
dodatkowych lochów. To szansa na podbudowanie drużyny w okolice poziomu 45  50. W
północnej części trafisz na jeszcze jedne zamknięte wrota. Te strzegą wejścia na wyższe
poziomy Sylx Tower i na razie zostaw je w spokoju. Wróć do centrum sali i wejdz do
pomieszczenia z kryształowymi drzwiami. Użyj Eureka Key i podejdz do portalu.
2. Forbidden Land Eureka
Przedmioty: 2x BombR. Arm, 4x Elixir, Eldest (laska), Excalibur (miecz), 5x Fenix
Down, Full Moon (bumerang), 2x God s Rage, Masamune (katana), 2x North Wind,
Ribbon (hełm), 4x Shuriken
Na początek przypomnienie  pamiętasz jak prosiłam, abyś upewnił/a się, czy masz pod
dostatkiem Hi-Potion, Eye Drop, Soft i Maiden Kiss? Właśnie tutaj najbardziej będą
potrzebne, ponieważ napotykane Sleipniry często używają zaklęć statusowych. Zakładam, że
posiadasz wystarczający zapas lekarstw, więc kontynuujmy. Na pierwszym poziomie, po
bokach masz dwa komplety skrzyń (po dwie w zestawie), natomiast idąc w dół przejdziesz na
kolejny etaż. Na pierwszy rzut oka, tu wygląda dość podobnie do poprzedniego ekranu 
symetryczna budowa, z komnatami po lewej i prawej stronie (ze skarbami wewnÄ…trz). Jednak
symetria jest zakłócona  po lewej stronie w murze jest kufer z Ribbon, zabezpieczony
strażnikiem, a tunel do niej jest w murze przy głównym chodniku. Na niższe piętro prowadzą
dwa zejścia  jeden od komnaty po prawej stronie, a drugie w głównym korytarzu. W
zależności od tego, których stopni użyjesz, wyjdziesz w prawej, bądz lewej części trzeciej
kondygnacji. Lewa partia jest mniejsza i odcięta od większej prawej, ale znajdziesz tam jeden
z Shurikenów, który jest wart zachodu. W prawej części trzeciego poziomu również czeka
Shuriken oraz kilka innych dóbr, a także schody na piętro czwarte. Ta plansza tylko pozornie
jest pusta. Idz przed siebie aż dojdziesz do postumentu, na której jest sobie  piÅ‚eczka . Ów
przedmiot to tak naprawdę dodatkowy boss, którego możesz, ale nie musisz pokonywać.
Jednak warto, bo zostawia całkiem niezły prezent.
BOSS FORBIDDEN LAND EUREKA
Amon (HP 7000, słabość: Ogień, odporności: pozostałe żywioły)
Pomimo tylu odporności jest żałośnie słaby, przez to jak bardzo nie lubi Ognia. Jedno
zaklęcie Fire3 odbiera mu ponad połowę HP!  co to za boss? Uzupełniając ataki ciosami
fizycznymi, ten pojedynek można skończyć już w pierwszej turze -_-. Ciołek, nie boss!
Po porażce leszczyk zostawi ci całkiem niezłą broń, a właściwie jedną z tych, o których
mówiła Unne. Kontynuuj wędrówkę aż do schodów. Następny etaż jest dość duży, ale prosty
w budowie  jedno skrzyżowanie dróg. Po lewej jest kufer, w dół droga na szóste piętro a po
prawej masz Masamune. Ostrze jest chronione przez Kunoichi.
BOSS FORBIDDEN LAND EUREKA
Kunoichi (HP 9000, słabość: Trucizna, odporności: pozostałe żywioły)
Lista jej rezystancji mogłaby sugerować, że jest bardzo podobna do Amona  na szczęście tak
nie jest. Przeciwniczka nie należy może do najmocniejszych, ale reprezentuje przyzwoity
poziom. Co kilka tur rzuca Mind Blast, technikę paraliżującą, która zależnie od ekwipunku
unieruchamia tymczasowo część drużyny. Ma też więcej HP niż dotychczasowi oponenci, a
jej ataki zadają standardowy tysiąc punktów obrażeń. %7łeby ją pokonać wystarczy mocny cios,
wspomagany przez Haste lub moc Summonów.
Wróć do skrzyżowania i schodami przejdz na niższy poziom. Tu masz prosty wybór  w
prawo albo lewo. Droga na prawo kończy się znalezieniem Excalibura i jeśli go podniesiesz,
to musisz zawalczyć o niego z&
BOSS FORBIDDEN LAND EUREKA
General (HP 12000, słabość: Trucizna, odporności: reszta żywiołów)
%7ładen problem  po prostu atakuj wręcz, ewentualnie wspomóż wojowników Hastem. Nawet
nie ma po co leczyć, bo ataki przeciwnika są w miarę słabe. Ot worek treningowy z dużą
ilością HP.
Tymczasem ścieżka na lewo tylko pozornie jest niemożliwa do przebycia  tam, gdzie są
wyrwy można przejść bezpieczną nogą. Kawałek trasy jest ukryty w ciemnościach i będzie
trzeba go  wymacać , ale to nie powinno być trudne. Gdy dostaniesz się na  wysepkę idz
prosto aż pod ścianę. Znajdziesz tam zamaskowane zejście na siódme piętro. Poziom niżej, na
platformach dostrzeżesz dwie kolejne bronie czekające na właściciela. Po prawej znajduje się
Ragnarok, a po lewej laska, która (oprócz samej broni) da ci dwa najlepsze Joby w grze. Póki
co jeszcze nie podejmuj wyzwania, tylko przejdz przez drzwi do następnej planszy. W
ostatnim pomieszczeniu Forbidden Land of Eureka znajdziesz: magiczne zródełka
(odnowienie sił), kupców (magia poziomu ósmego i najpotężniejsze Summony) oraz cztery
kuferki. Jeżeli obszukasz ścianę w górnym krańcu sali, to otworzysz sekretne przejście, a tam
czeka trzeci handlowiec ze znakomitym ekwipunkiem  sprzedawane przez niego Shurikeny
są często wymieniane jako doskonała broń na końcowego bossa gry. Jeśli skończyłeś/aś
przygotowania, cofnij siÄ™ o jeden ekran i zawalcz o ostatnie bronie.
BOSS FORBIDDEN LAND EUREKA
Scylla (HP 10000, słabość: Ogień)
Kolejne łatwe starcie, a im lepszą magią dysponujesz, tym jeszcze łatwiejsze będzie. Na samo [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fopke.keep.pl